Zamawianie kalendarzy reklamowych

Najpopularniejszym rodzajem kalendarza reklamowego jest kalendarz w schemacie A5, jest to podwójnie rozkładany kalendarz A4, czyli składający się z dwóch części A4.Jedna część jest nieruchoma, jednakże druga jest z 12 kartkami oraz dodatkowo z podszyciem, które zostaje po zerwaniu wszystkich kartek. Bez wątpienia kartek wcale nie powinno się wyrywać, można je przekładać do góry i podpinać, aczkolwiek większa część osób woli właśnie wyrywanie kartek.

Bez względu na to, jaką wersję wybierzesz, czy pragniesz kartki wyrywać, czy podpinać, powinieneś wiedzieć, że kalendarze reklamowe muszą być przede wszystkim estetycznie wydrukowane. Ta estetyka wpływa znacząco na sposób odbioru takiego gratisu. Jeśli kalendarz ma niedociągnięcia albo jest wydrukowany na bardzo słabej jakości papierze, to on raczej nie będzie zbyt dobrze promował twojej strony. Dużo lepiej jest zdecydować się na wybór kalendarza, który jest wydrukowany de facto solidnie. Taki solidny kalendarz da ci pewność, że nie zniszczy się on klientowi dosłownie w ciągu kilku miesięcy wisząc w słonecznym miejscu. Słońce jest ogromnym wrogiem materiałów drukowanych i niejednokrotnie zdarza się tak, że coś, co wisi w słońcu, szybko blaknie i się niszczy. O ile pragniesz temu zapobiec, wybierz kalendarze reklamowe laminowane, czyli takie, które są powlekane specjalną warstwą zapobiegającą i ich blaknięciu. Wówczas będziesz mieć gwarancję, że kalendarze reklamowe będą przez długi czas wyglądały bardzo ładnie. Te bez laminowania mogą się na nieszczęście bardzo szybko zniszczyć.

Źródło: http://www.kalendarzetrojdzielne.com.pl